Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeSorry ale czy facet kiedykolwiek je¼dzi³ innymi enduro podroznymi, bo jesli tak to jak mozna napisac ze nadwaga nie ma znaczenia. Ten motocykl to wielka KUPA i rozumiem ze w ramach rekompensaty za wyjasd na testy nie wypada napisac ze motocykl jest mocno dyskusyjny. Bo dlaczego w zadnej publikacji Honda nie podala skoku zawieszenia, nie ma zdjec tylnego amortyzatora oraz regulacji zawieszenia. Sorry, ale w motocyklu turystycznym jakosc zawieszenia to podstawa. A z tego co wiem to Honda nie zrobiala zadnego postepu w stosunku do modelu VFR1200 ktory ma zawieszenie jednoosobowe totalnie nienadajace sie na nasze dziurawe drogi. kolejny temat to brak oslony silnika od spodu oraz ceny akcesoriow. nie wpomne o totalnie nieudanych kuftach i ich mocowaniu ktore jest bardzo delikatne. Motocykl ma faktycznie fajny silnik, ale duzo pali, ma maly zasieg i jest BARDZO CIEZKI. Wiec jakby nie widze tu jakiegokolwiek progersu, zwlaszcza ze BMW zapowiada ze nowy GS bedzie lzejszy.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza